Skala upp din butik eller verksamhet med obemannad teknik.

Miehittämätön kauppa

Skräddarsydda system efter dina behov. Säkert, smidigt och prisvärt.

Läs mer om tekniken bakom våra produkter

Johtaja hybridi- ja täysin miehittämättömässä kaupankäynnissä vuodesta 2015.

Ota yhteyttä

Hybridikauppa

Hybridbutik

Miehittämättömät ratkaisut ovat valloittaneet Ruotsin

Vuodesta 2018 lähtien, kun se oli ollut niche-tuote, meillä on nykyään useita erilaisia ​​ketjuja ja yli sata itsenäistä myymälää eri puolilla maata. Myös asiakkaiden tottumukset ovat lisääntyneet. Monet ovat yrittäneet tehdä miehittämättömiä ostoksia ainakin kerran.

Seuraava luonnollinen askel kehityksessä ovat hybridimyymälät

Ne tunnetaan myös puolimiehittämättöminä tai puolimiehitetyinä, mutta juuri hybridi kuvaa parhaiten, mistä on kyse. Sen sijaan, että pyörittäisivät kauppaa ilman paikan päällä olevaa henkilökuntaa, myymälän omistajat yhdistävät molempien maailmojen parhaat puolet.

Henkilökunta paikalla

Henkilökunnan ollessa paikan päällä on erinomaista myydä esimerkiksi tupakkaa, lääkkeitä ja pelejä täysin hallinnassa, jotta ne päätyvät oikeisiin käsiin. Pakettitoimitus on myös asia, joka käy helpommin ihmisten kanssa paikan päällä huolimatta monien pakettiautomaattien suosiosta. Lisäksi henkilöstö voi tietysti tehdä sitä mitä ihmiset osaavat parhaiten – kommunikoida asiakkaiden kanssa henkilökohtaisesti.

Laajennettu palvelu

Teknologia lisää on laajennettu palvelu

Sunnuntaina kello yhden sulkemisen sijaan on mahdollista olla auki koko päivän – ja halutessasi myös yön. Tämä tarkoittaa, että hitaat, kalliit työajat, jotka muuten olisivat kestämättömiä, voidaan käsitellä tekniikalla. Kansanolutta haluaville asiakkaille jää hieman vähemmän mahdollisuuksia, mutta he voivat ostaa maitoa, leipää ja juustoa ilman ongelmia.

Hybridikaupat käyttävät usein teknologiaa myös miehittämättömään päiväkauppaan. Aktivoimalla Scan&Gon, itseskannauksen puhelimessa ja pikakassoilla kiireiset asiakkaat voivat hoitaa ostoksensa itse. Tämä antaa henkilökunnalle enemmän aikaa auttaa asiakkaita, jotka tarvitsevat enemmän apua. Yksinkertaisesti voittava konsepti kaikille osapuolille.

Hybridimyymälät yleistyvät

Ei ole epäilystäkään siitä, että hybridiratkaisut yleistyvät. Koska kauppa on yleensä jo olemassa, se on pieni investointi, joka voi nopeasti tuottaa suuria voittoja. Sekä riippumattomat että ketjut ovat tarttuneet tähän ja on vain ajan kysymys, milloin kaikki valtavirran konseptit tarjoavat sen.

Konkreettisesti olemassa olevan kauppiaan tarvitsee vain hankkia sähkölukko voidakseen avata oven, kaihtimet lukita tavaroita, joita ei voida myydä miehittämättömästi, ja mahdollisesti vahvistaa muutamalla lisäkameralla. Kaikki muu on yleensä jo paikallaan, joten aloittaminen on suhteellisen helppoa.

Investointi vaihtelee myymälöittäin, mutta aloittamiseen ehtineet kertovat, että investointi maksaa itsensä takaisin muutamassa kuukaudessa lisääntyneen myynnin muodossa. Se myöhään sunnuntai-iltana myyty siru- ja koksipussi on puhdasta voittoa, koska muuten se olisi ollut kiinni.

Lisäarvoa nykyisille asiakkaille

Ehkä tärkein syy tarkastella hybridikauppoja tarkemmin on se, että se luo suurta lisäarvoa olemassa oleville asiakkaille ja houkuttelee uusia. Mahdollisuus tehdä ostoksia silloin, kun se sopii sinulle, eikä silloin, kun se sopii kauppiaalle, on erittäin arvokasta. Sitä arvostavat erityisesti ne, jotka työskentelevät epätavallisesti.

Yhteenvetona voidaan todeta, että hybridikaupat ovat yksinkertaisesti tapa parantaa tarjontaa loppuasiakkaalle. Miehittämättömille ihmisille tarkoitetun erikoisliikkeen rakentamisen sijaan jälleenmyyjä menee askeleen pidemmälle ja yhdistää henkilöstön teknologiaan. Täydellinen yhdistelmä, joka hyödyttää kaikkia yhtälön jäseniä.

Ota yhteyttä HonestBoxiin saadaksesi apua

Jos olet kiinnostunut, HonestBoxilla on kaikki mitä tarvitset muuttaaksesi nykyisen myymäläsi hybridimyymäläksi. Jos haluat mieluummin aloittaa hybridiratkaisun tyhjästä, voimme tietysti auttaa myös siinä. Vinkki on tehdä se mahdollisimman pian, jotta naapurimyymälä ei tee aloitetta ennen sinua ja houkuttele kanta-asiakkaitasi.