Skala upp din butik eller verksamhet med obemannad teknik.

Miehittämätön kauppa

Skräddarsydda system efter dina behov. Säkert, smidigt och prisvärt.

Läs mer om tekniken bakom våra produkter

Johtaja hybridi- ja täysin miehittämättömässä kaupankäynnissä vuodesta 2015.

Ota yhteyttä
Toiminnot
Passagesystem

Tunnista ketä päästät sisään

Kulkujärjestelmässämme päätät, kenet päästäät sisään ja miten. Ehkä asiakkaan täytyy tunnistaa itsensä BankID:llä tai Norwegian BankID:llä. Ehkä tarvitset voimassa olevan sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron. Ehkä vain ennalta hyväksyttyjä ihmisiä? Valitset itse.

Erilaisia ​​tapoja tunnistaa asiakas

Kaikkein tehokkain asia kulkujärjestelmässämme ovat kaikki erilaiset tavat tunnistaa asiakkaasi. Asiakkailla on erilaiset ehdot, tausta ja ehkä kansallisuus. Haluamme tarjota tunnistusmenetelmän kaikille asiakkaille. Laajennamme jatkuvasti uusilla menetelmillä. Asiakkaana voit valita, mitä menetelmää haluat tukea.

Tänään voimme mm. tunnistaa seuraavat

Pankkitunnus

Asiakkaamme ovat pääosin Ruotsissa, joten meillä on tietysti tuki ruotsalaiselle BankID:lle, jota niin monet käyttävät päivittäin.

Tanskalainen BankID / MitID

Tunnistaaksesi eteläiset naapurimme aktivoit Tanskan vastaavan oman BankID:mme, eli MitID:n.

Norjan pankkitunnus

Sama norjalaisten kanssa.

Finnish BankID

Sama Suomen kanssa.

Smart ID Baltiassa

Baltian asiakkaat voivat käyttää omaa tunnistustaan ​​eli Smart ID:tä.

Tekstiviesti

Helpoin tapa, joka toimii kaikille, joilla on matkapuhelin ja tekstiviesti. Asiakas syöttää matkapuhelinnumeronsa, vastaanottaa tekstiviestin koodilla, asiakas syöttää koodin ja sen jälkeen kirjautuu sisään.

Kasvojentunnistus henkilöllisyystodistuksella

Asiakas ottaa henkilötodistuksekseen kortin, joka voi olla periaatteessa mikä tahansa henkilötodistus maailmassa. Tämän jälkeen asiakkaan kasvot skannataan. Muutamassa sekunnissa henkilöllisyystodistus on analysoitu ja verrattu asiakkaan kasvoihin varmistaakseen, että ne täsmäävät. Tämän ratkaisun avulla voit tunnistaa asiakkaan mistä päin maailmaa tahansa.

 

Lisätunniste

Sen lisäksi, että asiakas on tunnistanut henkilöllisyytensä, voit kaupan omistajana vaatia asiakkaalta myös voimassa olevan puhelinnumeron ja/tai voimassa olevan sähköpostiosoitteen. Näin saat lisätietoa asiakkaista, jotka olet päästänyt miehittämättömään myymälääsi.